((بخشی از کتاب اوریانا فالاچی))
هرچه انسان تر باشیم زخم ها عمیق تر خواهد بود.
هرچ بیشتر دوست بداریم بیشتر غصه خواهیم داشت
بیشتر فراق خواهیم کشید
و تنهاییمان بیشتر خواهد شد...![]()
شادی ها لحظه ای و گذرا هستند..
شاید خاطرات بعضی از آنها در یاد بماند,اما رنج ها داستانش فرق میکند
تا عمق وجود آدم رخنه میکند
و ما هرروز با آنها زندگی میکنیم
انگار که این خاصیت انسان بودن است..![]()

ما را در سایت Movie دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65